Treningowe wyzwanie AKCJA WAKACJE Tydzień 3

poniedziałek, kwietnia 27, 2015

Zaskakujecie mnie swoją energią! Jestem z Ciebie dumna, że Twoja walka trwa! Od dwóch tygodni pocimy się razem na codziennym treningu. Jeszcze trochę i będziemy się chwalić efektami!
Rozpoczynamy trzeci tydzień naszego wyzwania! Jeżeli jeszcze nie zaczęłaś, nie czekaj! Zacznij dziś i zawalcz o lepszą siebie!

Nowy tydzień- nowe treningi- nowe cele- nowe wyzwania! Głowa do góry! Damy radę!


Przypominam zasady treningów.

Każdy trening składa się z kilku filmików, ułożonych w playlistę. Nic nie musisz przełączać. Różne trenerki przedstawią Ci różne ćwiczenia. Nie ma nudy! Wybrałam, moim zdaniem, najbardziej skuteczne, dostępne w Internecie treningi. 

Potrzebujesz jedynie sportowych butów, wygodnego stroju, ręcznika/maty i przy niektórych ćwiczeniach ciężarków lub napełnionych wodą, półlitrowych butelek (ja ćwiczę z butelkami). 

Są zestawy łatwiejsze i zestawy trudniejsze. Spróbuj wykonać każde ćwiczenie. Jeżeli okaże się ponad Twoje siły, skacz pajace, intensywnie maszeruj, biegnij w miejscu, rób przysiady, brzuszki... Nie zatrzymuj się! Nie trać cennego czasu! Proszę Cię, nie poddawaj się, zanim nie osiągniesz celu!

Po każdym treningu uśmiechnij się do siebie, bądź z siebie dumna!

Jeżeli masz jakiekolwiek problemy zdrowotne, nie jesteś pewna, czy możesz wykonywać dane ćwiczenie, skontaktuj się z lekarzem i się upewnij. Zdrowie jest najważniejsze! 

Załączam Ci playlisty na trzeci tydzień.

Poniedziałek 27.04 - Trening 13



Wtorek 28.04- Trening 14

Po zakończeniu pierwszego treningu, kiedy Ewa zaczyna się rozciągać, możesz zrobić chwilę przerwy i przeczekać lub przerzucić na następny filmik :) .




Środa 29.04- Trening 15



Czwartek 30.04- Trening 16



Piątek 1.05- Trening 17



Sobota 2.05- Trening 18



Niedziela 3.05- RESET

Reset zaplanowałam standardowo na niedzielę, wiem, że wiele z Was wtedy odpoczywa. Jeżeli innego dnia wypadnie Ci trening, nadrób go właśnie dziś. Jeżeli treningi wykonujesz zgodnie z planem, wybierz się na spacer i odpręż się. Przygotuj się na kolejny, pełen treningowych wrażeń tydzień.

Daty podane przy każdym treningu to daty sugerowane. Możesz ćwiczyć na początku co dwa dni, Zachowaj jednak kolejność treningów. Nadrabiaj zaległości, jeżeli któregoś dnia odpuścisz i walcz dzielnie razem ze mną!

Motywuj się robiąc sobie zdjęcia po każdym tygodniu, mierz obwody lub nawet stawaj na wadze. Trening połączony ze zdrową, racjonalną dietą przyniesie pewne efekty- nowe, zadbane ciało, którego nie powstydzimy się pokazać na plaży oraz pewność siebie i pełno pozytywnych myśli w głowie!

Przesyłam w pakiecie całusy i mnóstwo endorfin!

Buziak ;*

Może Ci się także spodobać:

0 komentarze