Ćwiczenia na brzuch na każdy dzień tygodnia

poniedziałek, maja 11, 2015

http://zszywka.pl/
Na blogu zaczynam nowy cykl- będą to moje ulubione ćwiczenia na poszczególne partie ciała.
Od dawna chciałam się tym zająć, ale przez matury i sprawy szkolne zabrakło mi trochę czasu na blogowanie.

Dziś zaczynamy od brzucha. Przecież każda z nas marzy o pięknym, płaskim brzuchu z bardziej lub mniej wyrzeźbionymi mięśniami. Do lata mamy jeszcze trochę czasu, przy regularnym treningu na pewno zdążymy.

Pamiętajcie, że aby uwidocznić mięśnie, należy najpierw spalić nadmiar osłaniających je tkanki tłuszczowej. W tym celu najlepiej sprawdzą się ćwiczenia kardio, czyli szybkie ćwiczenia angażujące całe ciało, np. bieganie, skakanie. W tym celu wykorzystać można gotowe treningi Ewy Chodakowskiej, Jillian Michaels czy Mel B. O tym w następnych wpisach.

Dziś chcę skupić się na ćwiczeniach na brzuch. Oto dostępne w Internecie, moim zdaniem, najciekawsze i najbardziej efektowne zestawy. 7 dni tygodnia- 7 zestawów.  Nie ma nudy!


1) Trening z Natalią Gacką dla początkujących
Zestaw zaprezentowanych ćwiczeń jest prosty. Większość z nich jest modyfikacją klasycznych brzuszków. W programie są trzy serie ćwiczeń, między którymi mamy chwilę przerwy.


2) Trening GYM BREAK- Kasia Kępka i Szymon Gaś
Ćwiczenia o różnej intensywności, bardzo różnorodne, angażujące wszystkie partie mięśni brzucha. 20 ćwiczeń wykonywanych bez przerwy.


3) Trening mięśni brzucha z Mel B. 
Do zestawu potrzebujemy butelek z wodą lub ciężarków. Trening jest szybki, intensywny, ale przewidziane są w nim krótkie przerwy "na łyk wody".


4) Trening brzucha z Natalią Gacką dla zaawansowanych.
Drugi, trochę trudniejszy zestaw Natali. Ćwiczenia są intensywniejsze, mniej klasycznych spięć, dużo zmian pozycji. Pełne zaangażowanie wszystkich partii. Jeden z moich ulubionych treningów na brzuch obecnie.

5) P4P polish ABS Workout - poziom pierwszy. 
Pierwszy ABS, który poznałam. W całym zestawie pojawia się jedno trudne ćwiczenie (do dziś go nie opanowałam). Trening "z komputerowym robotem", bez zbędnych komentarzy. Dużo klasycznych spięć, co dwa ćwiczenia 30 sekund przerwy. Idealny po intensywnym treningu, często do niego wracam.



6) Brzuch w 10 minut RUSZ SIĘ.
Trening o umiarkowanej intensywności, pojawiają się ćwiczenia proste i ćwiczenia trudniejsze. Po każdym ćwiczeniu chwilka na oddech. Kilka ciekawych rundek. 


7) Trening na płaski brzuch z trenerkąINFO. 
Naprawdę przyjemny trening, całkiem inny od poprzednich. Idealny dla osób chcących zgubić przy okazji trochę tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia dynamiczne, różnorodne- na pewno Ci się spodobają!

Siedem treningów, wypróbuj każdy z nich! Może znajdziesz swój ulubiony trening? Mieszaj dowolnie, pamiętaj o rozgrzewce przed treningiem i krótkim rozciąganiu po. 
W następnym wpisie ćwiczenia na pośladki. 
Powodzenia!
Buziak! ;*




Może Ci się także spodobać:

10 komentarze

  1. Fajny cykl:) Ja lubię ćwiczyć z Natalią ale chętnie wypróbuje na przykład ten z Kasią Kępką:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Kasię wpadłam niedawno, ale naprawdę fajne zestawy! A z Natalią naprawdę lubię. :)

      Usuń
  2. Świetny post :)
    Zapraszam do siebie http://copolecacie.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł na wpis. Fajnie, że zamieściłaś tu gotowe treningi. Ludzie czasem zapominają, że same brzuszki niewiele dadzą.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również także mam zamiar zacząć ćwiczyć więcej w domku przez co chce kupić jakiś tani sprzęt. Nie wiem jednak zupełnie co wybrać i czy takie coś się nada http://www.open-youweb.com/lawka-do-brzuszkow-olympics-sport-opinia/ czy lepiej kupić coś lepszego a to sobie odpuścić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie, mianowicie czy mam wybrać sobie jeden zestaw i cały czas go wałkować? Czy zmieniać te zestawy i po jakim czasie dodawać większą ilość ćwiczeń?

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie ja te się podpisuje pod pytaniem Kasi.Jak zalecacie dziewczyny?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do tej pory zawsze chodziłam na siłownie. Ale teraz nie mam czasu i chce w domu ćwiczyć. Szukam odpowiedniego wspomagania dla siebie właśnie w postaci dziewczyn. Dwa kanały sobie zapisałam. Dzieki

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre filmiki...ach, tez bym chciała mieć taką figurę. Póki co ćwiczę :) i mogę dodać Wam jeszcze ćwiczenia, które wykonuję na mięśnie skośne brzucha, wzięłam je z tej strony: http://www.jestemfit.pl/artykuly/trening/trening-mi%C4%99%C5%9Bni-sko%C5%9Bnych-brzucha Trzymam za Was kciuki, a Wy trzymajcie za mnie :) Przynajmniej przede mną długa jeszcze droga :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Trening brzuchów zawsze warto uzupełnić dobrą dietą + dodatkową aktywnością fizyczną taką jak bieganie lub jazda rowerem.

    OdpowiedzUsuń