Ćwiczenia na zgrabne nogi na każdy dzień tygodnia

czwartek, maja 14, 2015

http://jennfit.ca/blog/the-hot-legs-workout/
Ostatnio były ćwiczenia na brzuch, próbowałyście? Mam nadzieję, że tak, bo do lata już niedługo.
Ja kończę powoli matury, wracam do bloga i treningów z jeszcze większym zaangażowaniem.


Kto nie marzy o szczupłych udach i zgrabnych łydkach? Przy odrobinie pracy, wszystko da się osiągnąć! Trening nóg nie należy, moim zdaniem, ani do treningów łatwych, ani do przyjemnych. Miło robi się dopiero po zakończeniu treningu i podziwianiu efektów walki. Jest on jednak konieczny do osiągnięcia celu- odlotowych nóg.

Oto moje TOP 7 TRENINGÓW: 

1) Trening nóg z Mel B. 
Mój ulubiony trening nóg. Pozornie lekki, z krzesełkiem. Pot się jednak leje, uda pieką- tak ma być! Są krótkie przerwy, aby chwilkę odetchnąć i rozluźnić nogi.



2) Trening nóg- Kasia Kępka i Szymon Gaś. 
Jeden z niedawno odkrytych treningów. Ćwiczenia różnorodne, dynamicznie się zmieniają. Nie ma przerw, ale w niczym to nie przeszkadza. Sympatycznie poprowadzony.


3) Trening nóg z Natalią Gacką (dla początkujących).

Nie sugerujcie się tym, że trening ma taki, a nie inny tytuł. Kilka rund, w których powtarzamy te same ćwiczenia. Nie są one trudne, ale wykonywane w szybkim tempie. Można się nieźle zmęczyć i poczuć pracujące mięśnie. 


4) Miley Cyrus LEG WORKOUT.
Trening bez tłumaczenia na język polski, mimo to wypróbujcie. Bardzo fajne, proste ćwiczenia i dobre tempo. Osobiście bardzo lubię.


5) Trening Ewy Chodakowskiej na wewnętrzne partie ud. 
Wewnętrzne części ud- zmora. Bardzo trudne do wypracowania miejsce, potrzebujące dużo uwagi i precyzji. W tym krótkim filmiku Ewa proponuje ćwiczenia przeznaczone właśnie na to kłopotliwe miejsce. Proponuję dokładać ten zestaw do treningu i powtarzać dwa razy. Ćwiczenia nie są intensywne, są wręcz lekkie, łatwe i przyjemne!


6) Trening dolnych partii ciała z Fitappy.
Intensywny program, sporo ćwiczeń kardiodynamicznych, więc poza modelowaniem i wyszczuplaniem ud, maksymalnie spalamy. Program jest wymagający, ale efektywny. 


7) Trening nóg z TrenerkąINFO.
Ten zestaw proponuję tym, które zaczynają treningową przygodę. Wymaga on wprawdzie trochę precyzji, ale nie jest bardzo intensywny. Ćwiczenia są ciekawie zaprezentowane, przyjemnie się je wykonuje. 

To są moje typy. Może znajdziesz coś dla siebie. Połącz z wybranym treningiem na brzuch z poprzedniego posta, dodaj rozgrzewkę i chwilkę rozciągania i mały trening gotowy!

W następnym poście- pupa. 

Miłego treningu!
Buziak! ;*

Może Ci się także spodobać:

6 komentarze

  1. te ćwiczenia dodawać do jakiegoś zestawu Ewy ? czy tylko je jako dzienny trening :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz dodawać je do zestawu Ewy, możesz sama ułożyć sobie trening włączając któryś z filmików. Proponuję porządną rozgrzewkę, chwilę ćwiczeń kardio, potem np. jeden filmik na nogi i jeden na brzuch i rozciąganie. Pamiętaj ze trening powinien trwać chociaż 30 min, po tym czasie zaczynamy spalać tkankę tłuszczowa :)

      Usuń
  2. a czy jest jakiś limit czasowy ćwiczeń ? bo gdzieś słyszałam, że nie może trwać dłużej niż godzinę. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, najbezpieczniej do godziny kochana. :)

      Usuń
  3. Ja lubię Chodakowską i Mell Be :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dwóch tygodni intensywnie ćwiczę na nogi i już widać pierwsze efekty, na pewno łydki znacznie bardziej zrobiły się wysmuklone. Mam tylko spory dylemat, czy ćwiczyć te same już sprawdzone ćwiczenia czy trochę je różnicować. Znalazłam takie zestawy open-youweb.com/jak-zrobic-trening-na-zgrabne-nogi ale nie wiem czy one także dadzą jakieś efekt, czy nie będzie to złym pomysłem tak mieszać różne ćwiczenia. Może ktoś coś doradzić?

    OdpowiedzUsuń