PROJEKT PLAŻA- Zestawy treningowe 2

poniedziałek, czerwca 08, 2015

Na blogu mamy ponad 100 000 wyświetleń! Dziękuję Wam już teraz, z tej okazji mam dla Was małą niespodziankę- dzielnie czytajcie posty w najbliższym czasie!

Do rzeczy- minął już pierwszy tydzień wyzwania! Jak wrażenia, nastawienie? Mam nadzieję, że jesteś zadowolona. Chętnie przyjmę jednak nawet krytyczne uwagi. Masz jakiś pomysł? Podziel się nim koniecznie.

Dobra wiadomość. Jesteśmy o 6 treningów bliżej celu! Zostało nam już tylko 20! Zaczynamy nowy tydzień. Przygotowałam kolejne treningi. Mam nadzieję, że spodobają Ci się i będziesz je wykonywać z uśmiechem na ustach!

Nie będzie lekko, łatwo i przyjemnie. Będzie warto!

Jeżeli się zastanawiasz, chciałabyś dołączyć do naszej walki, zmienić nie tylko swoje ciało, ale także udoskonalić swoje wnętrze- zapraszamy! Podejmij najlepszą możliwą decyzję, zawalcz i daj z siebie wszystko!

TUTAJ znajdziesz playlisty z pierwszego tygodnia.

Krótko przypominam zasady. 

Każdy trening składa się z kilku filmików, ułożonych w playlistę. Nic nie musisz przełączać. Różne trenerki przedstawią Ci różne ćwiczenia. Nie ma nudy! Wybrałam, moim zdaniem, najbardziej skuteczne, dostępne w Internecie treningi.

Potrzebujesz jedynie sportowych butów, wygodnego stroju, ręcznika/maty i przy niektórych ćwiczeniach ciężarków lub napełnionych wodą, półlitrowych butelek (ja ćwiczę z butelkami).


Są zestawy łatwiejsze i zestawy trudniejsze. Spróbuj wykonać każde ćwiczenie. Jeżeli okaże się ponad Twoje siły, skacz pajace, intensywnie maszeruj, biegnij w miejscu, rób przysiady, brzuszki... Nie zatrzymuj się! Nie trać cennego czasu! Proszę Cię, nie poddawaj się, zanim nie osiągniesz celu!


Po każdym treningu uśmiechnij się do siebie, bądź z siebie dumna!

Jeżeli masz jakiekolwiek problemy zdrowotne, nie jesteś pewna, czy możesz wykonywać dane ćwiczenie, skontaktuj się z lekarzem i się upewnij. Zdrowie jest najważniejsze!

Playlisty na drugi tydzień:
Poniedziałek:

Wtorek:
Środa:
Czwartek:
Piątek:
Sobota:
Niedziela: RESET

Reset zaplanowałam standardowo na niedzielę, wiem, że wiele z Was wtedy odpoczywa. Jeżeli innego dnia wypadnie Ci trening, nadrób go właśnie dziś. Jeżeli treningi wykonujesz zgodnie z planem, wybierz się na spacer i odpręż się. Przygotuj się na kolejny, pełen treningowych wrażeń tydzień.

Motywuj się robiąc sobie zdjęcia po każdym tygodniu, mierz obwody lub nawet stawaj na wadze. Trening połączony ze zdrową, racjonalną dietą przyniesie pewne efekty- nowe, zadbane ciało, którego nie powstydzimy się pokazać na plaży oraz pewność siebie i pełno pozytywnych myśli w głowie!

Trzymam kciuki! 
Buziak ;*

Może Ci się także spodobać:

4 komentarze

  1. Zrobiłam poniedziałkową playlistę i jestem bardzo zadowolona! W prawdzie przy ćwiczeniach z Kasią Kępką, nie dałam rady i nawet nie powtórzyłam to jakoś szybko mija ten trening.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja tez nie dalam! Kazde bylo takie intensywne ze tempo mnie wykonczylo... :) Buziaki

      Usuń
  2. Zrobiłam wtorkową playlistę. Czuję się wypompowana! Ostatnie rozciągające zrobiłam po swojemu i skróciłam o połowę, ale tyle potu co wylałam przy tych ćwiczeniach to masakra! W przyszłym tygodniu lecę dalej z Twoimi propozycjami (trzeba urozmaicać sobie treningi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze, ze kompozycja przypadla do gustu! Niektore rozciagania sa wyjatkowo dlugie ale malo jest dostepnych w internecie :) Powodzenia!

      Usuń