Piękna Ty 2016- Tydzień 2

poniedziałek, sierpnia 10, 2015

Witam wszystkie odważne, które zaczynają drugi tydzień naszego wyzwania! Mam nadzieję, że zregenerowałyście siły i jesteście gotowe na nowe treningowe przygody. U mnie urodzinowe szaleństwo zakończone zostało testowaniem najnowszego programu Ewy Chodakowskiej, o którym kilka słów niebawem.

W tym tygodniu znów znalazłam dla Was treningi, które być może nie są zbyt popularne, być może nie natknęłyście się na nie i nie zdążyłyście się jeszcze do nich zniechęcić. Pojawia się zestaw Trenerki Info, programy z Centrum Sportowca, ćwiczenia z Izą Tyszką i oczywiście ukochana Ewa, a wraz z nią Tomek Choiński. Będzie maksymalne spalanie i ogromna ilość endorfin! To gwarantuję.

Wiem, że nie jest łatwo. Upały nam wszystkim dają w kość. Nie jestem w stanie powiedzieć, jak sobie z nimi radzić. Postarajcie się ustawić treningi na rano lub wieczór- wtedy jest troszkę chłodniej. Wiatraki i wentylatory też są bardzo pomocne. Jeżeli nie czujecie się na siłach, postawcie na lżejsze treningi na macie. Dbajcie o zdrowie, bo jest najważniejsze, ale nie odpuszczajcie za łatwo!

Tak jak w ubiegłym tygodniu mamy dwie grupy, dwa rodzaje treningów. Jeżeli trenowałaś zestawy dla początkujących i czujesz niedosyt przeskakuj na następny poziom! Spróbuj swoich sił!

Jeżeli jeszcze się zastanawiasz, czy dołączyć do naszego wyzwania, to dłużej się nie wahaj! To dobry moment, uwierz mi na słowo! Odpalaj aktualne treningi i do dzieła.

Każdy trening składa się z kilku filmików, ułożonych w playlistę. Nic nie musisz przełączać. Różne trenerki przedstawią Ci różne ćwiczenia. Nie ma nudy!

Potrzebujesz jedynie sportowych butów, wygodnego stroju, ręcznika/maty.

Są zestawy łatwiejsze i zestawy trudniejsze. Spróbuj wykonać każde ćwiczenie. Jeżeli okaże się ponad Twoje siły, skacz pajace, intensywnie maszeruj, biegnij w miejscu, rób przysiady, brzuszki... Nie zatrzymuj się! Nie trać cennego czasu! Proszę Cię, nie poddawaj się, zanim nie osiągniesz celu!

Po każdym treningu uśmiechnij się do siebie, bądź z siebie dumna!

Jeżeli masz jakiekolwiek problemy zdrowotne, nie jesteś pewna, czy możesz wykonywać dane ćwiczenie, skontaktuj się z lekarzem i się upewnij. Zdrowie jest najważniejsze!

Drugi tydzień- startujemy! 


PONIEDZIAŁEK:  
GR. 1 (początkujący)


GR. 2 (regularnie trenujący)


WTOREK:
GR. 1 (początkujący)


GR. 2 (regularnie trenujący)



ŚRODA:
GR. 1 (początkujący)


GR. 2 (regularnie trenujący)

CZWARTEK:
GR. 1 (początkujący)


GR. 2 (regularnie trenujący)



PIĄTEK:
GR. 1 (początkujący)



GR. 2 (regularnie trenujący)



SOBOTA:
GR. 1 (początkujący)


GR. 2 (regularnie trenujący)



NIEDZIELA: RESET niezależnie od poziomu
Reset zaplanowałam standardowo na niedzielę, wiem, że wiele z Was wtedy odpoczywa. Jeżeli innego dnia wypadnie Ci trening, nadrób go właśnie dziś. Jeżeli treningi wykonujesz zgodnie z planem, wybierz się na spacer i odpręż się. Przygotuj się na kolejny, pełen treningowych wrażeń tydzień.

Mam nadzieję, że dasz z siebie wszystko. Trzymam kciuki!
Z którymi trenerkami najbardziej lubisz ćwiczyć? Dajcie znać w komentarzu, na pewno uwzględnię propozycje!

Lista zakupów na ten tydzień znajduje się TUTAJ, uzupełniaj zapasy!

Życzę powodzenia, trzymam kciuki! 

Buziak! ;*


Może Ci się także spodobać:

15 komentarze

  1. Zabieram się za pierwszą playlistę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    jakie treningi polecasz na zwiększenie siły ramion, wymodelowanie ramion i pleców, brzucha? Bez dużego udziału nóg. Chciałam też spytać o treningi z ciężarkami, póki co znam Model look (dzięki Tobie :)) i 30 days shred Jillian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, treningi brzucha masz w zakładce z treningami (moje wybrane, ulubione), kwestia ramion i pleców pojawia się u Mel B oraz u Natalki Gackiej. Na YouTube są oba programy. Ciężarki używane są w kilku programach Mel B, np. w treningu całego ciała (20 min) oraz u Fitappy (jej programy także na YouTube).
      :)

      Usuń
  3. Podasz tytuły książek/ płyt jakie dostałaś na urodziny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, a więc "Lekkość" Ani Starmach, "Żyj zdrowo i aktywnie" Ani Lewandowskiej oraz jej płytę "Karate Cardio", poza tym program Ewy z piłką.

      Usuń
  4. dzisiaj turbo spalanie, a jutro cisne z tobą wydarzenie ! musi być dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro mocna playlista, szczególnie ta, dla regularnych. Zapraszam i trzymam kciuki!

      Usuń
  5. ja i podłoga - mokra
    ja - prze szczęśliwa po wtorku dla trenujących :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czwarty dzień zaliczony z treningiem dla regularnych. :D Do tego dołożę sobie jeszcze 40-minutowe cardio z YT, gdyż szczerze mówiąc mam lekki niedosyt. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka sprytna przeplatanka. Dziś był za to mocny cios :)

      Usuń
    2. Oj tak, wczorajszy trening dosyć mocny, ale to Turbo Spalanie wyjątkowo szybko "leci". Nim się obejrzałam, był już koniec. :c Pochwalę się, że drugi tydzień wyzwania za mną, co prawda dzisiaj zamiast tego programu zrobiłam Turbo Spalanie Ewy i Brazylijskie pośladki, gdyż przypadły mi do gustu. :) A w środę dziewiąty tydzień z ćwiczeniami (ta uzależniona po 2 tygodniach). :D Teraz zabieram się za trening nawet jak moja głowa myśli, że mi się nie chce.. a po już jestem szczęśliwa i nie mogę się doczekać następnego. Jak ktoś się jeszcze nie zmotywował to naprawdę WARTO!

      Usuń
  7. Chciałabym zacząć ćwiczyć, ale nie wiem czy dam rade. Chciałabym schudnąć 5 kg do następnych wakacji. Cóż. Nie wiem juz sama ;( boje się że nie dam rady. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz rade! Nie jesteś sama! Wejdź na Facebooka i zobacz ile nas walczy! Każda ma cele do zrealizowania! Twój cel na pewno da sie osiągnąć! Nie ma innej opcji z reszta! 5 kg i 11 miesiący pracy to naprawdę więcej niż możliwe, to pewne! Tylko musisz uwierzyć w siebie kochana!

      Usuń