Piękna Ty 2016- tydzień 7

poniedziałek, września 14, 2015

Co prawda jestem w Bieszczadach. Zwiedzam piękne miejsca i cudownie spędzam czas. Nie zapomniałam jednak o naszej umowie. Dziś rozpoczynamy siódmy tydzień naszego wyzwania. Nie dam Ci ani chwili wytchnienia. Za dobrze nam idzie!

Nasz proces zmian na lepsze, czyli wyzwanie "Piękna Ty 2016", trwa. Jeżeli masz ochotę podnieść rzuconą przeze mnie rękawicę i dołączyć do walki, nie wahaj się już!

Jeżeli chcesz poznań nasze wydarzenie "Piękna Ty 2016" od podstaw, zapraszam Cię TUTAJ.  Listę zakupów koniecznych do przygotowania zdrowych posiłków znajdziesz tutaj - LISTA ZAKUPÓW, natomiast najważniejsze zasady, których musisz przestrzegać chcąc się zdrowo odżywiać spisałam w tym POŚCIE.

Wszystko jest gotowe, brakuje nam już tylko Ciebie!

Wybuchowa mieszanka treningowa na siódmy wspólny tydzień już gotowa. Trochę w tym tygodniu się pomęczymy. Podnoszę poprzeczkę tym, które były "początkujące", a regularnie trenujące wyzywam na dodatkowy pojedynek.

Równamy poziomy i dokładamy dodatkowe wyzwanie dla najbardziej wytrwałych.

Oprócz playlisty regularnie trenujące rozpoczynają już dziś pierwszy dzień poniższego wyzwania.


Przysiady to najlepsze ćwiczenie na wymodelowanie pośladków. Jeżeli wykonanie podanej ilości przysiadów będzie Ci sprawiało kłopot, rozłóż je na kilka części, np. połowa rano, połowa wieczorem. 

 Jak wykonać poprawny przysiad? Zobacz tutaj:



A teraz krótko przypominam zasady naszego wyzwania. 


Każdy trening składa się z kilku filmików, ułożonych w playlistę. Nic nie musisz przełączać. Różne trenerki przedstawią Ci różne ćwiczenia. Nie ma nudy!

Potrzebujesz jedynie sportowych butów, wygodnego stroju, ręcznika/maty, czasami krzesła i ciężarków (lub butelek napełnionych wodą).

Są zestawy łatwiejsze i zestawy trudniejsze. Spróbuj wykonać każde ćwiczenie. Jeżeli okaże się ponad Twoje siły, skacz pajace, intensywnie maszeruj, biegnij w miejscu, rób przysiady, brzuszki... Nie zatrzymuj się! Nie trać cennego czasu! Proszę Cię, nie poddawaj się, zanim nie osiągniesz celu, którym, jest dokończony trening!

Jeżeli masz jakiekolwiek problemy zdrowotne, nie jesteś pewna, czy możesz wykonywać dane ćwiczenie, skontaktuj się z lekarzem i się upewnij. Zdrowie jest najważniejsze!

Siódmy tydzień wyzwania prezentuje się następująco:

PONIEDZIAŁEK:


WTOREK: 


ŚRODA:

CZWARTEK:




PIĄTEK:

SOBOTA:

NIEDZIELA: RESET (od wyzwania z przysiadami także)


Reset zaplanowałam standardowo na niedzielę, wiem, że wiele z Was wtedy odpoczywa. Jeżeli innego dnia wypadnie Ci trening, nadrób go właśnie dziś. Jeżeli treningi wykonujesz zgodnie z planem, wybierz się na spacer i odpręż się. Przygotuj się na kolejny, pełen treningowych wrażeń 
tydzień.

Masz swoje ulubione trenerki lub zestawy? Pisz w komentarzu- na pewno uwzględnię Twoje propozycje układając kolejne treningi. Czekam!

Trzymam mocno kciuki! Na pewno sobie poradzisz! 

Buziak ;*


Może Ci się także spodobać:

5 komentarze

  1. Hej, mam taki jeden problem :( każdy się tu w większości pewnie odchudza itp a ja jestem z natury bardzo szczupła i moim jedynym mankamentem który mi Przeszkadza jest brzuch a raczej jego dolna część. Ćwiczę juz długo, próbowałam roznych treningów ale na nic :( nie obzeram sie, jem normalnie 5 posiłków. Brzuch jest juz 3/4 fajnie wyrobione ale ten tluszczyk na dole nie chce zniknąć przez co nie umiem osiągnąć swojego celu a mianowicie- idealnie płaskiego brzuszka z lekkim zarysem mięśni. Co robić? Masz jakiś pomysł? Czasu wiele nie mam, biegać nie mam gdzie za bardzo.. Zaczęłam niedawno robić cardio 2-3 razy w tyg i do tego jak wcześniej ćwiczenia na partię brzucha. Dziękuję z góry za radę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj ABS Jamie Alderton, znajdziesz na YouTube. Bardzo fajny 8 minutowy trening. Na początku wydaje się ciężki bo ćwiczenia wykonujesz bez przerwy ale po kilku dniach robi się go z przyjemnością. A co do wyzwania to na pewno się przyłączę. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Na pewno zostań przy cardio! Ten tłuszczyk trzeba spalić :). Polecam Ci tez skakankę (na serio!) :) Hula-hop tez da efekty na tą partię. Poza tym wszelkie ABSy. Nie rob jednak jednego non stop- mieszaj :). Mel B, Natalia Gacka czy Fitness blender :)

      Usuń
  2. Skoro prosisz o polecenia, to polecam moje najnowsze odkrycie - Popsugar Fitness! Mnóstwo filmików, fajne treningi, może akurat wykorzystasz w playlistach :) (Polecam też Blogilates, również spory wybór i dobrze się z Cassey ćwiczy :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zajrzę pod koniec tygodnia szykując nowości!

      Usuń