Nowa sukienka na Sylwestra 2015- Tydzień 1 i 2

poniedziałek, listopada 02, 2015

W końcu nadszedł czas zmian! W weekend odpoczęłam w domku i ze zdwojoną siłą zaczynam walkę na nowo razem z Tobą. To nasz czas! Nie jutro, nie za miesiąc, nie w styczniu- dziś!

https://emzsnow.wordpress.com/

Marzenia nie spełniają się same. Sięgaj po swoje cele i walcz ze sobą. Jesteś jedynym i najtrudniejszym przeciwnikiem na drodze do swojego celu.

Listopad będzie naszym miesiącem walki z tkanką tłuszczową i negatywnymi myślami. Gwarantuję, że po wykonaniu każdego treningu, będziesz czuć się wspaniale i wyjątkowo.

Czas na pokonanie własnych słabości.

Jak rozplanowałam ten miesiąc?

Każdy trening składa się z dwóch części cardio (krótszej i dłuższej) oraz jednego filmiku z ćwiczeniami modelującymi. Oprócz tego na początku mamy rozgrzewkę, a po treningu rozciąganie. Playlisty wykonujemy w dwutygodniowych blokach. Skupiamy się głównie na spalaniu. Treningi są skonstruowane tak, aby Twoje ciało jeszcze po ich wykonaniu pracowało na najwyższych obrotach przez długi czas.

Standardowo załączam Ci także zasady treningów. Przeczytaj koniecznie przez wykonaniem pierwszej playlisty. 


Każdy trening składa się z kilku filmików, ułożonych w playlistę. Nic nie musisz przełączać. Różni trenerzy przedstawią Ci różne ćwiczenia. Nie ma nudy! Potrzebujesz jedynie sportowych butów, wygodnego stroju, ręcznika/maty, czasami krzesła i ciężarków (lub butelek napełnionych wodą).Są zestawy łatwiejsze i zestawy trudniejsze. Spróbuj wykonać każde ćwiczenie. Jeżeli okaże się ponad Twoje siły, skacz pajace, intensywnie maszeruj, biegnij w miejscu, rób przysiady, brzuszki... Nie zatrzymuj się! Nie trać cennego czasu! Proszę Cię, nie poddawaj się, zanim nie osiągniesz celu, którym, jest dokończony trening!Jeżeli masz jakiekolwiek problemy zdrowotne, nie jesteś pewna, czy możesz wykonywać dane ćwiczenie, skontaktuj się z lekarzem i się upewnij. Zdrowie jest najważniejsze!

Oto nasze wyzwanie na pierwsze dwa tygodnie listopada:

PONIEDZIAŁKI 2.11, 9.11

WTORKI 3.11, 10.11

ŚRODY 4.11, 11.11

CZWARTKI 5.11, 12.11

PIĄTKI 6.11, 13.11

SOBOTY 7.11, 14.11

NIEDZIELA- odpoczynek, czas na regenerację i przygotowanie do kolejnego tygodnia.

Życzę Ci powodzenia. Trzymam mocno kciuki za Ciebie. Ty trzymaj za mnie. Ja też potrzebuję motywacji!

Jeżeli masz jakieś pytania- śmiało. Znajdziesz mnie na: FacebookInstagram, e-mailMożesz napisać też komentarz bezpośrednio pod postem. 

Buziak!

Może Ci się także spodobać:

4 komentarze

  1. Dziękuję, Martynko, za to, że wstawiasz te playlisty! :))) Miłego dnia <3
    ~Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie rządzi Jillian Michaels, ale jak będę miała trochę więcej czasu na treningi, to na pewno coś dorzucę z Twojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj, mam pytanie, chce schudnąć musze zacząć cwiczyc, mogę się dolaczyc teraz? i jeśli tak to mam robic te tygodnie co wstawiasz teraz czy te które wstawialas wcześniej? chciałabym zrzucić 5 kg :( ale nie zbyt w to wierze ze mi się uda. Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie,że się uda. Uwierz w to! Ćwicz aktualne playlisty. :) Trzymam kciuki. Wystarczy chcieć! :)

      Usuń