Nowa sukienka na Sylwestra 2015- Tydzień 3 i 4

poniedziałek, listopada 16, 2015

Nie zapomniałam o Tobie. Przecież nie mogę Ci odpuścić! W tym tygodniu masz prawo być na mnie zła podczas każdego treningu. Pamiętaj, to ostatni dzwonek! Przed Sylwestrem zdążysz jeszcze coś zmienić, pod warunkiem, że się postarasz. Mamy sześć i pół tygodnia na zmiany. Damy radę? Damy!

Przez dwa tygodnie jeszcze Cię pomęczę. Potem przejdziemy na ćwiczenia skupiające się bardziej na modelacji, zmniejszymy ilość wysiłku cardio. Aktualne playlisty to między innymi treningi interwałowe. Pozwolą one spalać nam nie tylko podczas, ale także po treningu. Część filmików pewnie już kojarzysz, część jest całkiem nowa.

Do działa!

Przypominajka:

Jak rozplanowałam ten miesiąc?

Każdy trening składa się z dwóch części cardio (krótszej i dłuższej) oraz jednego filmiku z ćwiczeniami modelującymi. Oprócz tego na początku mamy rozgrzewkę, a po treningu rozciąganie. Playlisty wykonujemy w dwutygodniowych blokach. Skupiamy się głównie na spalaniu. Treningi są skonstruowane tak, aby Twoje ciało jeszcze po ich wykonaniu pracowało na najwyższych obrotach przez długi czas.

Standardowo załączam Ci także zasady treningów. Przeczytaj koniecznie przez wykonaniem pierwszej playlisty. 

Każdy trening składa się z kilku filmików, ułożonych w playlistę. Nic nie musisz przełączać. Różni trenerzy przedstawią Ci różne ćwiczenia. Nie ma nudy! Potrzebujesz jedynie sportowych butów, wygodnego stroju, ręcznika/maty, czasami krzesła i ciężarków (lub butelek napełnionych wodą).Są zestawy łatwiejsze i zestawy trudniejsze. Spróbuj wykonać każde ćwiczenie. Jeżeli okaże się ponad Twoje siły, skacz pajace, intensywnie maszeruj, biegnij w miejscu, rób przysiady, brzuszki... Nie zatrzymuj się! Nie trać cennego czasu! Proszę Cię, nie poddawaj się, zanim nie osiągniesz celu, którym, jest dokończony trening!Jeżeli masz jakiekolwiek problemy zdrowotne, nie jesteś pewna, czy możesz wykonywać dane ćwiczenie, skontaktuj się z lekarzem i się upewnij. Zdrowie jest najważniejsze!
Treningi:

PONIEDZIAŁEK: 16,23.11


WTOREK: 17,24.11


ŚRODA: 18,25.11

CZWARTEK: 19,26.11



PIĄTEK: 20,27.11


SOBOTA: 21,28.11


NIEDZIELA: 22,29.11  odpoczynek, czas na regenerację i przygotowanie do kolejnego tygodnia.

Wspieram Cię  mocno, przesyłam kopa i mnóstwo silnej woli. Jak Ci się nie chce, to też Ci się chce, tylko troszkę słabiej! Pamiętaj!

Jeżeli masz jakieś pytania- śmiało. Znajdziesz mnie na: FacebookInstagram, e-mailMożesz napisać też komentarz bezpośrednio pod postem. 

Buziak!


Może Ci się także spodobać:

2 komentarze

  1. bardzo dobry zestaw, a ja teraz ćwiczę 21 day fix extreme, ale nie jestem do końca zawolona z tego programu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. super playlisty :) Trenuje z nimi codziennie

    OdpowiedzUsuń