Z miłości do siebie- treningi 2

sobota, stycznia 16, 2016

Pierwsze dwa tygodnie wyzwania minęły. Czas na kolejną porcję treningów i motywacji. Ta druga spada... Zapał "postanowień noworocznych" powoli gaśnie... I będzie gasł. W marcu na polu bitwy zostaną już tylko najwytrwalsi. Tylko oni osiągną sukces! Będziesz jedną lub jednym z nich? Nie ma innej opcji!



Pamiętaj, robisz to dla siebie! Czas najwyższy dogonić marzenia, spełnić je. Tyle lat same nie chciały się urzeczywistnić... Trzeba im pomóc. Wszystko jest w Twoich rękach. Zasady gry przecież znasz. Udowodnij sobie, że dasz radę. Uwierz mi, efekty zobaczysz bardzo szybko. Tylko się nie poddawaj!

Kolejna porcja treningów i dwie możliwości na każdy dzień. Wybierz między spalaniem i modelowaniem. Wykonuj treningi sześć razy w tygodniu. Poniżej znajdziesz playlisty na kolejne dwa tygodnie wyzwania.


Przed pierwszym treningiem zapoznaj się z krótką listą zasad, a jeżeli już je znasz, przejdź do treningu. Powodzenia!
Każdy trening składa się z kilku filmików, ułożonych w playlistę. Nic nie musisz przełączać. Różni trenerzy przedstawią Ci różne ćwiczenia. Nie ma nudy! Potrzebujesz jedynie sportowych butów, wygodnego stroju, ręcznika/maty, czasami krzesła i ciężarków (lub butelek napełnionych wodą).Są zestawy łatwiejsze i zestawy trudniejsze. Spróbuj wykonać każde ćwiczenie. Jeżeli okaże się ponad Twoje siły, skacz pajace, intensywnie maszeruj, biegnij w miejscu, rób przysiady, brzuszki... Nie zatrzymuj się! Nie trać cennego czasu! Proszę Cię, nie poddawaj się, zanim nie osiągniesz celu, którym, jest dokończony trening! Jeżeli masz jakiekolwiek problemy zdrowotne, nie jesteś pewna, czy możesz wykonywać dane ćwiczenie, skontaktuj się z lekarzem i się upewnij. Zdrowie jest najważniejsze!
SPALANIE:
1)
2)
3)
4)
5)
6)

MODELOWANIE:
1)
2)
3)
4)
5)
6)

Szczegóły wydarzenia  znajdziesz w poprzednim wpisie- TUTAJ
Dołącz do nas na Facebooku- Z MIŁOŚCI DO SIEBIE

Liczę na Ciebie w tych tygodniach, daj znać jak sobie radzisz! 

W razie pytań znajdziesz mnie na Facebooku: Nowe ciało - nowe życie i Instagramie: @martynaagab. Możesz napisać także maila na adres martyna.gabrych@gmail.com

Buziak ;*

Może Ci się także spodobać:

5 komentarze

  1. Za mną już tydzień robienia Skalpela i ćwiczeń siłowych z książki:"Nowa Ty".

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te treningi,które tu dodajesz <3 !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana!!! Wreszcie Cie odnalazlam :D zaczelam czytac Twojego bloga, potem mialam problemy z tabletem i go skasowalam niechcaco ale juz Cie dorwalam hehe
    Ja dopiero zaczynam. Mialam niedawno poczatek i super mi szlo ale moja niekonsekwencja zebrala swoje zniwo... Ale chrzanic to :P biore sie znowu za robote bo szkoda czasu a chce w tym roku w lato cieszyc sie swoim cialem a nie je zakrywac i sie wstydzic. Bede pogdladac, podczytywac i w razie czego pytac :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana! Jak dobrze, że znów jesteś! Głowa do góry, tym razem się uda! ❤️

      Usuń