Owsianka z odżywką białkową

Moje zamówione białko w końcu poddałam próbie- dodałam do ulubionego śniadania, czyli owsianki. Wyszedł z tego całkiem smaczny eksperyment. Na pewno będę go powtarzać, więc śmiało mogę polecić próbę wykonania Tobie.

U mnie owsianka z bananem, jagodami goji i nerkowcami. 

Potrzebujemy:

  • 4 łyżki płatków owsianych górskich, 
  • 1 szklankę wody, 
  • pół garści rodzynek, 
  • pół banana, 
  • 3 łyżki wiórek kokosowych, 
  • półtora miarki (3 łyżki stołowe) odżywki białkowej (u mnie KFD mleczny karmel),

Wodę doprowadzamy do wrzenia, dodajemy do niej płatki owsiane i czekamy do momentu rozmięknięcia i zgęstnienia substancji (gotujemy cały czas na wolnym ogniu i mieszamy co jakiś czas, aby nie przypalić owsianki). Zdejmujemy z palnika i dodajemy do potrawy odżywkę (łyżka po łyżce cały czas mieszając). Na koniec wrzucamy ulubione bakalie i wkrajamy banana. 

Smacznego! 


Jeżeli masz ochotę poczytać o mojej opinii dotyczącej suplementacji i odżywek białkowych zajrzyj TUTAJ. 
Odżywkę zamawiałam w sklepie KFD (KLIK).


Buziak ;*

2 komentarze:

  1. Zrobić tyle błędów już w samym wymienianiu składników, wstyd...

    "pół garści rodzynek, " - rodzynków (jest ten rodzynek)
    "3 łyżki wiórek kokosowych, " - wiórków (jest ten wiórek)
    "półtora miarki (3 łyżki stołowe) odżywki białkowej (u mnie KFD mleczny karmel)," - półtorej (jest ta miarka)

    O zgrozo. Jak się już coś pisze to naprawdę by wypadało troszkę zadbać o język i jego poprawność. Ja wiem, że jak się ćwiczy w siłowni/fitness to o mózgu już większość zapomina, ale jednak... Poza tym dzięki za przepis, na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Adbox